ÎNCHIRIERE ECHIPAMENTE
Ce implica soluția de închiriere echipamente?
Oferim soluții complete de închiriere pentru echipamente de birou, inclusiv copiatoare, multifuncționale și imprimante, care includ:
Consultanță personalizată pentru alegerea echipamentului ideal, adaptat nevoilor dvs. de copiere, printare, scanare și expediere de faxuri.
Transport, instalare și configurare a echipamentelor, urmate de instruirea personalului pentru utilizarea eficientă a acestora.
Întreținere continuă a echipamentelor pe toată durata contractului, cu revizii periodice și intervenții rapide la cererea dvs.
Toate consumabilele, manopera de service și piesele de schimb sunt asigurate gratuit pe întreaga perioadă a contractului de închiriere.
50 EURO+TVA/LUNA (3500 PAGINI)
75 EURO+TVA/LUNA (5500 PAGINI)
125 EURO+TVA/LUNA (10000 PAGINI)
75 EURO+TVA/LUNA (5500 PAGINI)
145 EURO+TVA/LUNA (10000 PAGINI)
110 EURO+TVA/LUNA (5500 PAGINI ALB-NEGRU, 325 COLOR)
205 EURO+TVA/LUNA (10000 PAGINI ALB-NEGRU, 600 COLOR)